- створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей; повага до дитини, врахування індивідуального особистого досвіду дошкільника;
- компетентнісний підхід до розвитку особистості, збалансованість набутих знань, умінь, навичок, сформованих бажань, інтересів, намірів та особистісних якостей і вольової поведінки дитини;
- надання пріоритету соціально-моральному розвитку особистості, формування у дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними;
- формування у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду.
Працює дитячий садочок над проблемним питанням :
"Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку. Ознайомлення дошкільників з сюжетним малюванням."
Пріоритетні напрями діяльності :
1.Вивчення особливостей структурування та змісту Базової програми « Я у Світі».
2.Форми організаціїжиттєдіяльностідітейдошкільного віку за Базовою програмою.
3.Використання перспективного досвіду впровадження Базової програми « Я у Світі».
4.Оновлення дидактичного забезпечення освітнього процесу за новою програмою .
5. Продовжувати роботу щодо формуванняздоров'я зберігаючоїкомпетентностідітей черезформування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя,про безпекужиттєдіяльностішляхом спільних зусильз батьками.